Tuesday 15 February 2011

Bracia przy whiskey


Już dawno chciałam napisać coś o tym albumie. Wreszcie nadarza się doskonała okazja i to powodowana nie byle jakim wydarzeniem. Otóż panowie Patrick i Dan zostali przedwczoraj uhonorowani aż trzema nagrodami Grammy, w tym właśnie w kategorii Best Alternative Music Album za krążek "Brothers". W pełni na to zasłużyli! Wprawdzie sprzątnęli statuetki sprzed nosa swoim kumplom z Kings Of Leon, ale wszystko i tak pozostało niemalże w rodzinie.
Muszę przyznać, że "Brothers" to w moim prywatnym rankingu jeden z najlepszych albumów ubiegłego roku. Zakochałam się w nim od pierwszego przesłuchania. Świeżość dźwięków jaka z niego bije uzależnia i wprowadza w zupełnie nowe muzyczne obszary. Słuchając tego albumu mam wrażenie jakbym siedziała w amerykańskim saloonie przy whiskey popalając cygaro. Chłopaki potrafią tworzyć niesamowity klimat, a do tego mają poczucie humoru, które naprawdę mnie urzeka. Na próbę proponuję teledysk do "Tighten Up" oraz poniższy najnowszy żart Dana i Patricka , w którym dają upust swoim aktorskim zapędom:)



Enjoy!!

2 comments:

  1. bardzo ciekawy teledysk na początku myślałem że to jest zwiastun filmu i nie wiem dlaczego ale od razu skojarzył mi się z Quentinem Tarantino:D

    ReplyDelete
  2. Spoko teledysk i faktycznie zrobiony mocno w stylu Tarantino

    ReplyDelete